سـمــت خـــــدا

همیار جنبش مصاف

سـمــت خـــــدا

همیار جنبش مصاف

سـمــت خـــــدا

مطالب این سایت با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) است
به امید ظهور حضرت (عج)

آخرین مطالب

آخرین نظرات

نویسندگان

چند صباحیست ...

چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۳۸ ب.ظ

هوای دهانم چه خوش است , گویی دهان به دهانم کرده ای 
بگو که رخ بنمودی همچو مستانم کرده ای 

همچو باران کز فراق دشت میبارد به صبح 
گر تو خیری آوری در امر گریانم کرده ای 

انتهای بیرقت را دیدم و خندان شدم 
زان بفهمیدم برفتی و نشانم کرده ای 

صاحب قلب و زمانی و مکان نشناسی 
من بدان گفتم تو در قلبت مکانم کرده ای ؟

عجب از این نفس امّاره که میگیرد تو را از من 
بار الهی ! صد بار باز میگردم چون همانم کرده ای
 
میشوی خورشید و میتابی پس از ذلت 
میشوم هم ره , یا جز مردگانم کرده ای 

 

# ســـ #

۹۳/۰۴/۱۱ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۳)

سلام دوست گرامی..
بابت پستتون غافل گیر شدم واقعا زیباست..معانیش واقعا فوقالعادس...
فقط ی چیزی.. خیلی به دلم نشست..
اجرتون با صاحب الزمان...
یا مهدی...
و التماس دعا...

پاسخ:
پاسخ: سلام ...
خواهش میکنم البته کار اول بنده بود ...
اانشالله که با دعا های شما بهتر بشه
مستدام باشید ..
درود بر رفیق شفیق
اگر می دانستیم که در بحر ادب این گونه غوطه ور خواهید شد کشتی شعر را تا ساحل شهریور می راندیم ! از خواندن شعرت بسیار لذت بردم. برای آن که در وزن شعر حرکات موزون خواننده به هم نریزد نیاز به گوش جان سپردن به اوزان شعر پارسی دارید. در انتظار مرواریدهای درخشان دیگری از اعماق دریای قلبت خواهم بود.

پاسخ:
پاسخ:
سلام بر شما جناب هاشمی
خوشحالم که مورد نظر شما قرار گرفت
البته خودم هم حدس میزدم که اشکال وزنی پیدا خواهد کرد
ولی با خواندن نظرات شما و سایر دوستان واقعا امید و انگیزه مضاعفی به من داد
انشالله که در کار ها بعدی بتونم باز هم نظر مثبت شما و دیگران رو جلب کنم
واقعا ممنونم استاد
۲۴ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۷ بی قرارزهرا(س)
سلام بزرگوار. ممنون از حضورتون. وب شما هم خیلی زیبا بود. شما با احترام لینک شدید. منتظر حضورتون هستم.
التماس دعا
یازهرا(س)...

پاسخ:
پاسخ: با سلام
خواهش میکنم
لطف کردید که تشریف اوردید
شما هم با افتخار لینک شدید
فی امان الله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی